Welcome to

NT Kristiansand Open

225 matches, 106 teams
May 19-20 Gimle, Kristiansand
My registrations 0
Matches 225
105 teams registered in 2 categories
Tournament is ongoing
106
teams
126
matches played
99
reminding matches
Referees
1
Register Results

Articles

PLAY OFF-KAMPENE
A-PO-KAMPENE
Lag som får 4. plass i 1.divisjon (pulje A-D) møter lag som vinner 2.divisjon (pulje E-H) i playoff-kamper til A-sluttspillet. Vinnerne av A-PO-kampene går videre i A-sluttspillet, mens taperne går inn i B-sluttspillet, slik:

Taper A-PO-1 skal spille i B-1/4-1
Taper A-PO-2 skal spille i B-1/4-4
Taper A-PO-3 skal spille i B-1/4-3
Taper A-PO-4 skal spille i B-1/4-2

B-PO-KAMPENE 
Lag som får 4. plass i 2. divisjon (pulje E-H) møter de fire beste lagene i 3. divisjon (pulje I-L) i playoff-kamper til B-sluttspillet. Vinnerne av B-PO-kampene går videre i B-sluttspillet, mens taperne går inn i C-sluttspillet, slik:

Taper B-PO-1 skal spille i C-1/4-1
Taper B-PO-2 skal spille i C-1/4-4
Taper B-PO-3 skal spille i C-1/4-3
Taper B-PO-4 skal spille i C-1/4-2

C-PO-KAMPENE (kun i herreklassen i NT Kristiansand Open)
Lag som får 4. plass i 3. divisjon (pulje I-L) møter de fire beste lagene i 4. divisjon (pulje M-P) i playoff-kamper til C-sluttspillet. Vinnerne av C-PO-kampene går videre i C-sluttspillet, mens taperne går inn i D-sluttspillet, slik:

Taper C-PO-1 skal spille i D-1/4-1
Taper C-PO-2 skal spille i D-1/4-4
Taper C-PO-3 skal spille i D-1/4-3
Taper C-PO-4 skal spille i D-1/4-2

Taperne av playoff-kampene må føres manuelt over i riktig sluttspillkamp etter at resultatet er klart. Inntil dette er gjort, vil man se i kampoppsettet at disse kampene mangler et lag. 

LIVE SCORE OG DIGITALE KAMPSKJEMA
LIVE SCORE
Publikum kan følge med på Live Score fra alle baner her:

LIVE SCORE NT KRISTIANSAND 2024

DIGITALE KAMPSKJEMA
Det skal brukes digitale kampskjema under NT Stavanger Open. 
Laget som dømmer skal bruke egen smarttelefon, og må derfor gå til hovedsekretariatet før kampstart og ha med en tilstrekkelig ladet telefon med mobildata. Der skanner man en QR-kode for å få opp riktig kamp. Deretter følges instruksene på skjermen. Helt til slutt skal man trykke på knappen "FINALIZE!". Når den knappen er trykket på, låses kampen, og man kan ikke angre. 
Dommerne får hjelp av programmet til å følge med på sideskift, serverekkefølge og time-outer.